fbpx

PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE

visiems užsakymams

ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS

arba bankiniu pavedimu

+370 693 85 668

+370 620 60512

Prekių grąžinimas ir garantija

Prekių grąžinimas. Prekių grąžinimas taikomas tik nuotoliniu būdu įsigijus prekes.

1. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

Susisiekite el. paštu info@domolinija.lt, kad  išanksto suderintume grąžinimo eigą. Prašysime prisegti prekės pirkimą įrodantį dokumentą.
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Už prekės tinkamą ir saugų transportavimui supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Gavus prekę, pardavėjas įvertina jos būklę ir tuomet su Pirkėju suderinamas pinigų grąžinimas.

Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi  gavimo dienos. Pinigai už grąžintas kokybiškas prekes į Pirkėjo banko sąskaitą, grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo dienos.

2. Norėdami grąžinti netinkamos kokybės prekę:

Susisiekite el. paštu info@domolinija.lt Prašome prisegti pirkimą įrodantį dokumentą bei atsiųsti defektus įrodančias nuotraukas, kad galėtumėme kuo greičiau išspręsti prekės grąžinimo, pakeitimo ar kompensavimo klausimus. Gamyklinė garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekės dalims. Nekokybiškos prekės ar jos dalies pakeitimo ar grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas. Už prekės tinkamą ir saugų transportavimui supakavimą originalioje pakuotėje grąžinimui atsako Pirkėjas.

Kilus klausimams, kreipkitės į mus el. paštu info@domolinija.lt

Garantija. 

  1. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos.
  2. Garantija suteikiama pateikus pirkimo dokumentus.

Garantija taikoma 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos. Taikoma tik prekių kokybės trūkumams ir atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.

Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.

Natūralūs audinio ar užpildo dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.

Garantija visais atvejais negalioja, jei audiniai ar baldų konstrukcija pažeidžiami mechaniškai, netinkamai eksploatuojant, apkraunat per didele apkrova, tempiant baldus už atkalčių bei atlošų, juos perstumdant-perstatant, sulaužant ar kitaip apgadinant naudojimo metu, taip pat jei baldai netinkamai surenkami, audiniai pažeidžiami valant ar plaunant agresyviais valikliais, baldai savarankiškai remontuojami ir taip apgadinami, taip pat kai baldai natūraliai nusidėvi dėl medžiagų savybių ir/ar ekstremalių oro sąlygų, t.y. mediena keičia atspalvį, susibraižo, įskyla; aliuminis pasibraižo; plastikas pasibraižo; plieno konstrukcijos parūdyja iš vidaus dėl kondensato; audiniai susitraukia iki 3 mm/bėginiam metrui, minkštų dalių užpildas šiek tiek susipaudžia/sukrinta.

Garantija netaikoma šiems elementams:

Stiklo stalviršiui, silikono kojelėms po stiklu, pagalvėlėms (sėdimoms ir nugarinėms), paminkštinimams, jų užpildams ir pan.

Impregnuoti baldų audiniai yra atsparūs lengvai drėgmei, tačiau galimas spalvos blukimas iki 10 proc. kasmet visu garantijos laikotarpiu. Impregnuoti baldų audiniai turi būti prižiūrimi ir valomi pagal rekomendacijas.

Natūraliu naudojimo efektu yra audinio raukšlėjimasis, sėdimosios dalies išsisėdėjimas, audinio pasitampymas, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietose, pablukimas nuo saulės spindulių.

Baldus būtinai nuplauti ir nuvalyti maisto likučius prieš sandėliuojant juos žiemos sezonui, gerai išplauti valiklius iš audinių, nuskalauti vandeniu, gerai išdžiovinti baldus ir įsitikinti, kad patalpa, kurioje sandėliuojama, yra vėdinama, gerai cirkuliuoja oras.

Tikmedžio stalviršiai ir detalės yra tik alyvuojamos. Natūralus medis dėvintis įgauna pilkšvą atspalvį, gali įgerti vyno, kavos riebalų ar kitas dėmes, tačiau šios dėmės išvalomos valant su specialiu valikliu, lengvai pašlifuojant ir alyvuojant medis atsinaujina.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.